EasyDNNNews

نحوه شستن تشک طبی رویال

شاید برای خیلی از شماها پیش آمده باشد که وقتی از خواب بیدار می شوید، ستون فقرات یا گردنتان درد می کند و با خود می گویید که احتمالاً دیشب خوب نخوابیده ام و الان درد دارم. اما اگر از خواب بیدار شوید این طرز فکر کاملا اشتباه است. اگر شما با احساس کسالت و بی حوصلگی از خواب بیدار شده اید و کمر یا گردن درد دارید، به این دلیل است که از تشک اشتباه استفاده می کنید. هنگام خرید تشک باید تمام جنبه های تشک مورد نظر خود را در نظر بگیرید و سپس به سراغ خرید تشک بروید. تشک های طبی همانطور که از نامشان پیداست طبق استانداردهای پزشکی و از مواد مرغوب ساخته شده اند. این تشک ها برای افرادی که از درد کمر و گردن رنج می برند بسیار مناسب است. تشک های طبی با در نظر گرفتن ارگونومی بدن و کل بدن ساخته می شوند. تشکی که خریداری می کنید باید از ستون فقرات شما محافظت کند و سفتی تشک باید مطابق با استانداردهای بین المللی باشد.

مزایای استفاده از تشک های طبی

وقتی نام تشک های طبی به میان می آید، همه دوست دارند یکی از این تشک ها را در اتاق خواب خود داشته باشند. تشک های طبی مزایای زیادی دارند که با هر یک از آنها آشنا می شویم:

• تشک های طبی وزن بدن را به طور یکنواخت در سراسر تشک توزیع می کنند و اجازه نمی دهند تمام وزن در یک مکان متمرکز شود.

• ترکیب اصلی تشک های طبی ژله ای است که آن را برای خواب گرم و راحت می کند.

• در تشک های طبی فوم پلاستیکی بادوام تعبیه شده است که باعث تقویت ستون فقرات می شود.

• تشک های طبی حساسیت ایجاد نمی کنند.

• متریال استفاده شده در این نوع تشک ها معمولاً پلی استر فشرده می باشد که بهترین تناسب را با فرم بدنه دارد.

شاید بسیاری از افرادی که با روش شستشوی تشک های طبی آشنایی ندارند از شستن و نظافت این گونه تشک ها خودداری کرده و به سادگی روکش و روکش را شستشو داده و یا تشک طبی را هر چند سال یک بار شستشو دهند. اما جالب است بدانید که تشک های طبی باید دو بار در سال شسته شوند تا از میکروب، لکه و پوست مرده محافظت شوند.

جدیدترین روش شستشوی تشک طبی رویال با بهترین نتیجه و کمترین کار

تشک های طبی به تدریج جایگزین تشک های معمولی می شوند و اکنون به بهترین راه برای خواب و آرامش تبدیل شده اند. حتما می دانید که هر فرد معمولی به طور متوسط ​​8 ساعت در روز را روی تشک می گذراند، این مقدار برابر با یک سوم عمر ماست و این زمان زیادی است. بنابراین، وقتی زمان زیادی را فقط روی تشک می گذرانیم، باید از تمیز بودن مکانی که در آن دراز می کشیم اطمینان حاصل کنیم. شستن تشک طبی کار سختی نیست. اگر این کار را به طور منظم انجام دهید، ایمنی بیشتری خواهید داشت و تشک شما دوام بیشتری خواهد داشت. روش شستشوی تشک طبی در این پست بسیار ساده و موثر می باشد که از سادگی آن شگفت زده خواهید شد.

اولین مرحله هنگام شستن تشک طبی رویال ، برداشتن روکش تشک (در صورت وجود) است. روتختی یا لایی تشک را باید جداگانه داخل ماشین لباسشویی انداخت. در قسمت تنظیمات گرم ترین دما را انتخاب کنید و از پودرهای با کیفیت استفاده کنید. فراموش نکنید که چرخه خشکشویی را فعال کنید. با این روش تمامی میکروب ها، حشرات کوچک و کثیفی ها از روی پوشش پاک می شوند. در حالی که پد تشک در دستگاه در حال شستشو است، به سراغ خود تشک طبی بروید. ابتدا تمام قسمت های تشک را با جاروبرقی تمیز کنید. جاروبرقی را انتخاب کنید که به تمام درزها و گوشه های تشک نفوذ کند. قسمت بالای تشک و بندهای کناری آن باید با جاروبرقی کاملا تمیز شوند، این قسمت های تشک بیشتر کثیفی، گرد و غبار و حتی پوست و سلول های مرده بدن انسان را جمع می کنند. پس از جارو کشیدن تشک، دیدن لکه ها و لکه های کثیفی روی تشک بسیار راحت تر است. حالا نوبت کف و مایع است. می توانید از هر پاک کننده پارچه ای استفاده کنید، حتی برای سهولت کار، می توانید چند قطره مایع ظرفشویی را در آب گرم حل کنید تا کف کند.

قبل از تمیز کردن، ماشین لباسشویی را روی آب بسیار داغ روشن کنید تا باکتری ها از بین بروند.

تخت را جارو کنید زیرا بهترین راه برای تمیز کردن است

جوش شیرین لکه ها را از بین می برد و بوی تازه می دهد.

دوباره جاروبرقی بزنید

لکه های بستر به سه دلیل ظاهر می شوند: خون، ادرار و ترشحات بدن. برای از بین بردن لکه های خون خشک شده، مراحل زیر را دنبال کنید: ¼ فنجان پراکسید هیدروژن، یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و یک قاشق غذاخوری نمک خوراکی اضافه کنید. آن را با هم مخلوط کنید تا خمیر چسبناکی به دست آید، وسایل را روی تخت بریزید، سپس پاک کنید تا لکه ای باقی نماند.

شستن لکه های ادرار روی تشک تخت

3 قاشق غذاخوری جوش شیرین، پراکسید هیدروژن 3 درصد و مقدار کمی مایع ظرفشویی راه حل خوبی است. مواد را مخلوط کرده و روی تخت بریزید. اگر مشکل برطرف نشد از روش دوم استفاده کنید: 3 قاشق غذاخوری پودر لباسشویی، یک قاشق آب اضافه کنید و مخلوط کنید تا کف به دست آید. بگذارید نیم ساعت روی لکه بماند، سپس هیدروژن پراکسید را اضافه کنید.

روش خشک کردن بستر

قبل از شروع کار پنجره ها را باز کنید سپس گوشه های تخت را با آمونیاک ضد عفونی کنید، برای این کار از پارچه تمیز و آب استفاده کنید، 5 دقیقه صبر کنید و دوباره این کار را تکرار کنید، محل را با جوش شیرین تمیز کنید تا آمونیاک خنثی شود. لک موجود را تمیز کنید، وقتی خشک شد آن را جارو کنید.

مطالب پیشنهادی : 

تشک طبی

تشک فنری

تشک رویا

تشک یونیک

تشک دکتر شولز

تشک مموری فوم

باکس تخت خواب

بالش مموری فوم

بالش خوشخواب

لحاف و محافظ خوشخواب

تشک رویال

تشک برن

تشک زست

تشک داتیس

تشک زنیت

تشک اکسون

تشک ویستر

تشک تن آسای


برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید